Rökfri ett år

15:22 Edit This 1 Comment »
Hurra vad jag är bra!
Idag har jag varit röfri ett år. Efter att ha rökt mellan 10-20 cigg per dag i nästan 15 år så är det verkligen en befrielse att vara utan. Jag har inte tagit ett enda bloss sen den 20/8 2007. Det händer fortfarande att jag drömmer mardrömmar om att jag är på fest och bara ska ta några bloss...men som tur är så har jag inte ens fallit dit på fester. Jag var bara tvungen att bege mig in till stan och unna mig lite nya scrapsaker. (Jag har ju sparat minst 1000:-/månad som jag nu kan köpa papper för istället) Som tur var så hade Elle 30% på allt i butiken så jag fick med mig 3 kassar hem *myser*. Ser fram emot kvällen då jag kan ta tag i alla nya saker.

1 kommentarer:

Annika sa...

Rökfri 1 år!! Helt otroligt!! Det måste firas.

Jag har en liten present till dig i min blogg!!