Utmaning

14:35 Edit This 0 Comments »
Jag har fått ett nytt uppdrag av min vän Lotta. Det var inget dåligt uppdrag denna gång....
Jag är faktikt inte säker på att jag kommer klara det. Min tillfredsställelse ligger i att bli färdig med ett projekt och denna beskrivning käns som jag aldrig kommer bli färdig med. Det är väl bara att sätta igång och se om jag fixar det eller ej. Bevis skall publiceras här vartefter.

Så här lyder utmaningen:
Du ska tänka glatt unna dig. Krama om dig
Ett uppdrag utmaning ej lätt och du ska jobba på den länge.......
En kalender som man sätter på väggen där var månad har du olika uppdrag och saker att unna dig. det ska stå med ex...bad med rosenblad och levande ljus. En må bra kalender.
Du ska ha med var månad minst ett ord utstansat på ett jourling kort ska du även ha med vad månaden betyder för dig exempel färger...vår... dofter.. När du är ute med blixten ska du andas se färger.... Du kan även skriva vad du önskar göra exempel när våren kommer plocka blommor och ställa i en vas med stenar i. Tänka lite vad händer var månad... När ni är och badar hur smakar vattnet..... Skriva att den månaden ska du gå på bio. En månad ska du boka in ett resturangbesök med din man. Han bjuder givetvis. En dag ska vara din dag då du bara ska njuta i solen
Hela kalendern ska ej vara klar på en vecka utan du ska noga tänka nu månad för månad.
Lycka till
Kram Lotta

0 kommentarer: