21:19 Edit This 0 Comments »
Oj vad vi har varit duktiga i helgen.
Vi påbörjade projekt, bortgrävning av trädgårdsland i Torsdags. Sågade av hängpilen och slog i Ecoplug. Grävde bort alla blommor. Grannarna blev glada.
Idag (Söndag) har vi grävt bort roten och lagt plattor. Vi hade såna där gamla 50x50 plattor liggande. Jag förstår varför dom inte tillverkas längre.....dom är TUNGA.

Sen åkte J iväg och shoppade en gasol grill som vi sen invigde ikväll. Jag har också grävt för att poolen ska få lite planare underlag, satt ihop poolen och börjat fylla på vatten. Hmm ska nog gå ut och stänga av det innan jag glömmer det.

I fredags var jag och barnen i Stockholm och besökte min syster med familj och mormor.

Sen har jag dessutom hunnit skapa en del i helgen, lite finns här under resten kommer senare.

0 kommentarer: