Måndag

07:31 Edit This 1 Comment »
Oj oj oj viken helg det har varit.
Först i fredags så åkte jag och barnen till Linköping för att hjälpa till och ställa i ordning inför den 6:e stora scrapträffen.
Sen har det scrappats, skrattats och ätits mest hela helgen. Efter att vi hade städat klart och utvärderat så kom jag hem igår kväll vid 20:30 tiden. Så trött men så nöjd. Massor med ny inspiration och en del nya roliga saker fick jag med mig hem.
Som vanligt är det en hel del alster som jag gjorde under helgen och dom kommer ut här i bloggen inom kort. Tack så mycket för "ett trevligt skapa bord"! Det betyder så mycket att ha trevliga, glada och inspirerande människor omkring sig.

1 kommentarer:

Anna Maria Niia sa...

Tack så mycket för en härlig helg!!!

Det var så roligt att äntligen få träffas. Hann dessvärre inte med så mycket prat då jag som alltid vill hinna med alla roliga utmaningar...

Men vi ses snart igen på Scrappizträffen förhoppningsvis!

Kram