UTMANING

12:34 Edit This 0 Comments »
Efter en entensiv vår blev det snabbt sommar. Vi fick ordning på vårat spa och tillbringar nästan varje kväll där, det är verkligen vardags lyx.
Det här med pyssel har inte varit så lockande, när jag har satt mig har det mest varit för att jag måste få ihop några nya kort och inspirationen har varit låg.

Nu tänkte jag utmana mig själv. Jag kommer inte vara scrapbutikernas dröm direkt för utmaningen går ut på att se hur många LO och kort jag kan skapa utan att köpa nya saker. Jag har tänkt mig att jag får köpa cardstock, lim och liknande verktyg som behövs för att skapa men INGA nya mönstrade papper, dekorationer, dies eller liknande.

Vad tror ni, hur många kommer jag få ihop? Det handlar ju inte bara om att matrialet ska räcka, inspirationen att skapa utan att shoppa måste ju också finnas där. Själv siktar jag på 100 LO :-)

(Jag gjorde en beställning på diverse igår så efter att jag har fått hem det matrialet startar jag)

0 kommentarer: