Fler kort på beställning

11:07 Edit This 2 Comments »
Jag fick ett samtal igår, mina kort hade sålt så bra att dom ville ha fler. Det var bara att ta en sen kväll och pyssla. Det är dock inte så mycket scrap just nu. Dels så räcker inte tiden till och dels så sparar jag mig lite inför helegen den 13-14 då det ska scrappas för glatta livet på den stora träffen. Jag har tänkt att vara med i Magdas cyber crop samma helg.

Jag och Blixten var på valp kurs igår så han är trött idag. Idag ska grabbarna börja sin gymnastik, Carl var överlycklig att äntligen var han gamal nog för att få gå på något.

Nu har mina kurser också dragit igång. PS (Photo sjop) kursen verkar väldigt bra och rolig. Affärsutveckla ditt företag verkar desto tråkigare, inga föreläsningar bara läsa och recensera böcker.....det är nog bara att bita ihop och hoppas att man lär sig något under tiden.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga kort! Förstår att de säljer som smör!
Kram Cissi

Anonym sa...

Tack för att du tittat in hos mig.. wow vad du är produktiv.. du och jag som bor så nära varandra (bara över skogen) kanske skulle ta en dejt..

kram Bettan