08:23 Edit This 0 Comments »
Det blev inte så fullspäckad helg som det först var tänkt. Jag är faktiskt ganska glad över återbudet ang. middagen även om det hade varit trevligt att träffas och umgås. Lördagen försvann med kalas på Busfabriken och avslutning på gymnastiken i Sporthallen. G var mycket tveksam till att delta ända tills han fick syn på sin bästa kompis som skulle vara med och dansa. Vilket mäktigt lucia tåg det var, så mycket folk. Hela sporthallen var full med föräldrar och släktingar. Jag har inte hunnit fixa bilden men så här såg det ut.





På kvällen klädde vi granen, vad mysigt det blir när granen lyser och alla kulor tindrar i ljuset. Barnen tindrade också....Carl fortsatte klä granen ända tills alla saker hade kommit upp.



Söndagen vaknade jag med ett begynnande ryggskott så dagen gick åt till att gå långa promenader och vila. Idag käns ryggen mycket bättre men jag ska nog inte sitta så långa stunder.

På skapande fronten så har jag gjort några bidrag till en tävling på Stellas men jag måste länka upp bidragen där först (och dom har inte lagt upp ett galleri för denna tävling än).

0 kommentarer: