Högskolekurser.

14:27 Edit This 0 Comments »
Efter att ha läst "projektledning" och "Organisation och ledarskap" i våras så blev det "Photoshop" nu under hösten. (jag struntade i affärsutveckla ditt företag för det var inte några föreläsningar). Till våren har jag kommit in på Webbutveckling I, vid Luleå tekniska högskola. Jag ser med spänning fram emot våren men är lite nervös att jag ännu en gång ska behöva översätta grekiska till turkiska som när jag läste "Matte och datateknisk linje" i Växjö där vi på första labben skulle översätta Pascal till Ada. Jag hade aldrig sett Pascal kod innan den dagen :-(.
Jag var inne och tjuvkikade lite på undervisningssidan och det verkar vara mer i min nivå på kurs. Så förhoppningsvis lägger jag upp en helt egenbyggd hemsida framåt sommaren 2009!

0 kommentarer: