Nu blir det inget mer pyssel

09:43 Edit This 1 Comment »
Innan fredag.....
Jag har börjat packa inför scrapkryssningen. Åhh så svårt det ska vara. Ska jag packa ner allt eller ska jag köpa på båten. Vad vill jag skapa med? Ska jag utmana mig själv och ta med det som jag inte brukar använda? Ska jag ta med buggen? Stämplar ska dom med? Eller ska jag stämpla upp innan?
Min väska rymmer en del och jag kan säga det är verkligen tur att vi inte ska ut och flyga :-)
Just nu ser packningen ut som följer:
1 väska för buggen + dies
1 XXL crop in style med det mesta, lite av varje kan man säga
1 liten ryggsäck med kläder ody.
1 laddat VISA kort :-)

Det kan nog bara bli en bra helg av detta eller vad tror ni?

1 kommentarer:

Anonym sa...

så du skall oxå på kryssningen... vad skoj - då måste vi definitivt hälsa på varandra!
vi blir ju många galna pysslare som kommer att ta över båten...