Uppdatgering

08:23 Edit This 3 Comments »
Det har varit lite dåligt med uppdatering den senaste tiden. Jag vet inte riktigt vart all tid tar vägen. I lördags lekte barnen med kompisar hela dagen, jag pysslade och städade. I söndags var barnen först på simskola och tog dom 3 första märkena sen kom farmor, farfar och morfar för att gratta Gustaf som har fyllt år. Gustaf var nöjd med sina presenter men var lite ledsen över att kusinerna inte kunde komma.

Barnen håller på och samlar in saker som dom kan sälja för att ge pengar till ett barnhem i Rumänien. Jag kommer bla skänka lite handgjorda kort. Så nu kan jag göra nya :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

jahaaa - det går att c vem man delar hytt med - vad kul att du tog kontakt... :_)
jag skall kolla in dina saker och ser oxå fram emot nästa veckas äventyr...
har du hunnit planera allt du skall ta med dig?

Unknown sa...

Hallå Vännen
Vad är det dina barn samlar in för något ????? Jag har nog en del jag kan skänka !!!!!! Det finns inget roligare än att samla ihop saker när man vet att det går till de som behöver och som tacksamt tar emot. VI HJÄLPER GÄRNA TILL
Emelie har en massa kramdjur som barnen kan sälja och annat me

Nä har du hittat din hyttvän.... Just nu vill jag me komma iväg men tyvärr så saknar jag årken fortfarande. Men du jag är på G
Kramar i massor

Anonym sa...

tack för tipset om spellbinders... jag kollar upp d imorgon...