17:23 Edit This 0 Comments »
Första dagen av två avklarade på min första julmarknad. Det var massor med folk så underlaget var det inget fel på. Jag hade laddat lådorna med massor av fina julkort som jag sålde för endast 100:- för 4 st. Tycker att det priset är billigt med tanke på den tid det tar att göra ett kort.
Men folk såg mig inte.....och dom som såg mig var inte intresserade av julkort. För tidigt? Fel pris? Inte tillräckligt fina?
Ingen aning.....hoppas att morgondagen är bättre, om inte så har jag en julmarknad kvar i slutet av November, då kanske folk har börjat fundera på julkort.
Det jag sålde var rosa glittriga grattis kort och en och annan tändsticksask och BIA bok.
Försäljningen totalt ska jag nog inte klaga på men nu har jag ca 200 julkort kvar i lager......någon som vill köpa?

0 kommentarer: