10:47 Edit This 0 Comments »
Inget pyssel i helgen.
Jag, barnen och Blixten tog en heldag i Stockholm och besökte Mormor och kusinerna. Vi tittade på alla djuren på Naturhistoriska muséet men lagom när vi skulle gå in så tog batteriet i min kamera slut. *suck* så klantigt, jag som ville dokumentera denna dag + att jag behöver lite nya kort att leka med i PS kursen. Efter ett par timmer på muséet ville barnen visa Mormor vad dom önskade sig i julklapp. Vi for iväg till ett köpcentrum, massor med folk, fick köa oss till parkering. Hur står Stockholmarna ut? Sen blev det fika och middag hos kusinerna. Tack Mormor och Annica med familj för en trevlig dag! Och tack för dom fina födelsedagspresenterna!

Idag har jag haft sovmorgon och sen långpromenad med Blixten. På em ska vi till dom andra kusinerna på födelsedagskalas.

0 kommentarer: