Photoshop kursen

19:50 Edit This 1 Comment »
Idag har jag gjort slut tampen på min Photoshopkurs. Den har varit så himla lärorik. Det finns lite extra föreläsningar som jag ska ta mig igenom nu och så ska lag lämna in slutuppgiften. Här är mina 3 foton som jag kommer lämna in i slutuppgiften. Fotot på Carl ska jag nog ljusa upp lite samt förgrunden i "Tivoli" måste också bli ljusare. Annars känner jag mig riktigt nöjd med vad jag har lärt mig på denna kurs. Måste också ge en riktig eloge till läraren Mattias Karlsson (som också skriver på Moderskeppet. Han har gjort detta komplexa program så enkelt och lätt att förstå. Jag rekomenderar varmt kursen i digital bildbehandling på distans via Jönköpings högskola.




1 kommentarer:

Unknown sa...

Ett stort Grattis vännen nu vet jag vart jag ska skicka mina kort för redegering :)