CC på Svensk scrapbooking

19:57 Edit This 1 Comment »

Jaha då var jag igång igen.......
Nu är det cc på Svensk scrapbooking
och jag kan inte låta bli att vara med i (alla) tävlingar. Här kommer mina 3 första bidrag. Jag har ju haft besök äver midsommar så det har inte blivit så mycket pyssel. Men jag räknar med att avverka minst en tävling per dag fram till den 28: då cc:n slutar.


Här har jag stämplat och sytt (!!!!!!!!!) fast pärlor på aida väv. Stämpeln kommer från Minelle. Sen älskar jag min nya border stans från Spellbinfers.



Marikech från Basic Grey. Jag är så snål med dessa papper för jag tycker så mycket om dom men ibland så måste jag ju ändå förbruka lite från kitet.
Bokstavs stencilerings mallen jag köpte från Martha förra helgen har fått tjänstgöra igen.

1 kommentarer:

sari hänninen sa...

härligt med marrakech-elefanten!