15:18 Edit This 0 Comments »
Sitter nu på hotellet i Camebridge.
Landade vid lunchtid, skulle ta en taxi till hotellet. Flygplatsen har slutit ett avtal med ETT taxibolag och dom skulle ha 92 pund!!!!!!!! för att köra till mitt hotell. Jag gick runt och letade efter andra taxibolag men det fanns inga. Som tur var så fick jag ett visitkort av min taxichaufför förra resan (han tog 38 pund) så jag ringde och frågade om han kunde köra mig istället. Och jodå det kunde han. Simon kom efter ca 30 minuter och körde mig till hotellet.

Varför har inte alla hotell gratis internet? Mitt hotell har 2 timmar gratis per dag.....så idag får jag vara oinline fram till kl 17 sen får jag vänta tills imorgon för att kolla mejl....*suck* vill jag surfa mer så kostar det 5 pund /timme.
Dessutom fungerade inte internet på mitt rum så jag får sitta i lobbyn och jobba (och blogga :-)).

Nu får det bli lite jobb sen ska jag tillbringa ett par timmar på hotellets gym/pool innan middagen.
Jag är åter i cyberrymden imorgon bitti eller på torsdag.

0 kommentarer: