Lite tyst

08:33 Edit This 1 Comment »
Efter tre super trevliga och mycket kretativt uttömmande helger så har jag inte så mycket pyssel inspiration just nu. Jag har testat det jag ville testa, jag har gjort dom kort som skulle göras och jag har scrappat många av de kort jag ville scrappa. Jag ska försöka ta det lite lugnt med pysslandet denna vecka. Jag håller på med ett minialbum om Gustaf och har gjort några påsk kort som jag kommer visa upp lite senare. Jag ska försöka hålla mig ifrån pysselbordet och istället ha en stor vårstädning och utrensning. Det är så skönt när man vet att det är rent överallt och alla saker i skåp, byråer och garderober får plats. Så det kommer (nog) vara lite tyst från mig någon vecka framöver.

1 kommentarer:

Anonym sa...

vad lustigt... jag har haft samma beteende... d v s inte hunnit med att pyssla så mycket...