Scrappiz alster

10:26 Edit This 2 Comments »
Jag kom på att jag inte har visat upp det jag har gjort till Scrappiz här i bloggen. Hmm det finns nog mer som jag redan har glömt bort :-) Först ut är 3 kort där Rimna hade en call att vi skulle använda våra fulaste papper samt att vi skulle göra kort i annorlunda format.




Sen hade Tessalonikas en call om att måla med distresser. Eftersom jag har slutat färglägga med distresser så ville jag prova att göra en bakgrund istället.

Sist ut idag är Petras utmaning om att låta banden vara grejen.








2 kommentarer:

Saawan sa...

Så mycket fint, älskar hur du jobbar med färger, så himla välmatchat.

Tack för inspirationen!

Bimsan sa...

Om du använt ditt fulaste papper till det brun/röda kortet så undrar jag hur korten blir med dina finaste.

Tar reda på det med en gång genom att surfa vidare i din blogg :)