10:11 Edit This 2 Comments »
Nu finns allt uppladdat från helgen. Det käns som jag inte hann med så mycket om jag hade tänkt. Men jag missade ju ca 3 timmar på lördgaskvällen då jag låg i min hytt och hade frossa.
Kom till Buffén vid 18:30. Åt lite av den kalla maten och väntade på att dom skulle fylla på rött vin i pumparna då fick jag en svimningsatack. Det var bara att släpa sig till hytten vid 18:45 tiden.
Förmodligen var det den senaste tidens stress som kroppen inte kunde hantera när jag slappnade av.
Jag har en mycket viktig och pressad vecka framför mig så jag får försöka bita ihop och ta det så lugnt det bara går.
Tack alla som var med och arangerade helgen!
Tack alla sponsorer!
Tack alla som "tog hand om mig" eftersom jag reste ensam.

En stoooor kram till er alla!

2 kommentarer:

Unknown sa...

VÄNNEN DU MÅSTE TA HAND OM DIG !!!!!!!!!!!!
Jag har en liten utmaning åt dig i min blogg men snälla ta hand om dig Du leker med din kropp

Anonym sa...

oj då Åsa!
att det var så illa ställt med dig, visste jag inte!
jag hoppas att du inte kände dig alltför övergiven,när jag bytte hytt...
det hade varit trevligt att talas vid mera...
kanske nästa gång!
men som lotta säger i kommentaren ovan...
ta hand om dig...
... hmmm
de där orden borde jag säga till mig själv... eftersom jag nu troligtvis känner mig lite grand som du gjorde då... :-(