Nu är febern över

13:44 Edit This 1 Comment »
Det här vad som återstår av scrapfeberkitet från Magdas. Det största pappret är ca 10 X 10 cm. Jag har faktiskt inte använt så många av bokstäverna även om jag verkligen tyckte om dom. Det finns några få blommor och en liten bit band kvar men resten har jag förbrukat.


I papperskorgen har endast små pappers remsor hamnat.



Här är ett kollage av vad kitet har används till. Det saknas ett kort och en LO som jag gjorde till ett annat uppdrag, så dom får ni se senare. Det bidde alltså 9 LO, en ask, en pyramid (se nedan) 8 st 10X 15 kort, 7 st 15X15 kort, 26 st 10X7 cm. Med andra ord ett JÄTTE bra kit som räckte till många projekt. Jag har mest bara lagt till CS.










1 kommentarer:

sari hänninen sa...

ja, förödelsen 9/11 r väl inte såååå kul... men å andra sidan så r d väl slumpen som avgör... kanske har det kommit in nya bilder som placerar sig före ditt imorgon... d kan ju vara sköj att kolla upp det... :-)